Συνέντευξη με έναν μπετόβλακα

Κανονικά σε τόσες συνεντεύξεις που έχω πάει θα έπρεπε να μπαίνω μέσα με τέτοια σιγουριά που όχι μόνο να μου δίνουν τη δουλειά αλλά και τα κλειδιά της πόλης και μια πρόσκληση για το πριβέ πάρτυ του Γιάννη του Ντεπ. Αντ’αυτού, τρέμω τόσο πολύ που βγαίνουν στο BBC κι ανακοινώνουν σεισμό στο Έντιμπαρα.

large (2)

Τι θα βάλω; Πώς θα το βάλω; Να βάλω σκληρό σουτιέν ή δαντέλα μη φαίνονται μεγάλα τα βυζιά μου; Μαύρα ρούχα; Να ισιώσω τα μαλλιά μου; Όντως έπρεπε να πάρει το UEFA η Γερμανία το ’96; Και φιλόσοφος να ‘σουν, τόσα ερωτήματα δε θα ‘χες.

Δεν υπάρχει πιο δύσκολο από να πεις σε φίλη σου ότι έχει μαντάνο στα δόντια κι από το να πεις στην εκάστοτε receptionist, «καλησπέρα, εχω έρθει για μια συνέντευξη.» και στο δωμάτιο αναμονής βρίσκονται άλλες 53 κοπελίτσες, γράφοντας σε ένα χαρτί μετά μανίας. Κι εσύ κοιτάς το χαρτί και προσπαθείς εναγωνίως να μη ζωγραφίσεις καρδούλα, ρομποτάκι, τριγωνάκι, κι άλλα υποκοριστικάκια. Έχεις κάνει πρακτις ωρρρεεεε κι αν έχεις κάνεις πράκτις. Είσαι έτοιμος να απαντήσεις ότι και τυραννόσαυρος να επιτεθεί στην εταιρεία. Worry not. Εσύ, τα πάντα όλα.

-«Τι έχετε να προσφέρετε στην εταιρεία; -Είμαι πολύ οργανωμένη.» Και σκέφτεσαι ότι ούτε τα βρακιά σου σε ξεχωριστό συρτάρι δεν έχεις.

-«Ποια είναι η μεγαλύτερη αδυναμία σας; –Μια αδυναμία του Σον Κονερι έχω αλλά νταξ γενικά είμαι φλέξμπλ.» Θεωρώ αυτή την ερώτηση μια βλακεία…και την απάντηση «η μεγαλυτερη μου αδυναμία είναι που είμαι τελειομανής. Και θέλω να είναι ΟΟΟΟΟΛΛΛΑΑ στην εντέλεια αλλιώς όχι.δεν.» ΙΣΑ ΜΩΡΗ.

-«Που συχνάζετε τα βράδια; -οοοοοοορίστε;»

large (1)

Όλες οι ερωτήσεις που όλοι έχουμε απαντήσει και μια στις χίλιες μας έχουν εξασφαλίσει δουλειά. Και δεν έχεις άλλο κουράγιο και λες δε γαμιέται, χαβαγιάνα, μπικίνι και Γαλλική Πολυνησία.

Κι όπως έλεγε και σε ένα βιβλία αυτοβοήθειας “Don’t wait for your ship to come, swim out to it”. Στον ωκεανό που έχει τσούχρες, καρχαρίες, ένα ψάρι με λαμπατέρ στο κεφάλι (δε θυμάμαι πως το λένε), άλλα καράβια, φάλαινες. Άντε κολύμπα..(αν και μεταξύ μας από ένα ακόμη job interview….καλύτερος ακούγεται ο καρχαρίας).

 

Leave a Reply

